14 November 2010

JOM BERKENALAN : KHAS BUAT BLOGGER BARU


Selamat Datang itu dalam Bahasa Malaysia.
Welcome pula dalam Bahasa Inggeris.
Ahlan Wa Sahlan dalam Bahasa Arab.

Jadi, selamat datang kepada pengomen tegar, atau yang pernah sampai kat blog aku ni mahupun yang baru pertama kali singgah kat sini. So, siapakah aku ? Jom berkenal-kenalan.. =)



Nama aku seperti kat dalam blog ni, Mohamad Izwan. Profile aku boleh usha kat sini, segan malu nak cerita tentang diri sendiri.Hohoho..

So, blog aku pasal ape ye? Kekadang aku tak paham blog aku pasal ape.. Aish, sudah ! Semacam je bunyi tuan blog tak kenal diri sendiri..Hahaha..Boleh tengok kat sini.. blog ini banyak kisah pasal pendapat aku, pengalaman dan sedikit tutorial ringkas.. Baru-baru ni je aku publish pasal tutorial lepas dapat tau cara senang nak convert HTML kod dalam entri..

Kalau korang baca, aku buat blog ni dah lama.. 2008.. tapi otak aku terbuka sikit dengan dunia blog ni baru je, bulan 6 yang lepas.. tu pasal rebranding sikit.. tapi ada yang cakap nak re-branding ni tukar ke self-hosting, Wordpress.. Ala, itu nanti-nanti dulu la kan.. rileks2 dulu.. banyak lagi kena improve tentang blog aku ni..

Aiseh,lupe.. Entri ni kesinambungan dari entri kat blog Ben Ashaari bertajuk JOM BERKENALAN : KHAS BUAT BLOGGER BARU.. Kalau korang nak try, boleh ke blog dia tengok.. Senang, mudah dan mesra pengguna..

Akhir kata, mari berkenal-kenalan sambil meletakkan komen..letak nama, asal mane, umur brape.. banyak sangat ke ? Letak URL blog pun boley..karang aku ke sane melawat.. Terima kasih kerana membaca.. =)

2326
Rumah..

22 comments:

fauziah hanum said...

promot2..

izwanyusof said...

boleh try kalau nak..dapat lagi entri baru.. hehe

Chempaka said...

yes! rilex2 ar dulu nak wat self hosting...hee.. baru 6 bulan familiar kan? =p

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

salam ziarah...

nadya e-man said...

salam perkenalan...dtg dr BA...

izwanyusof said...

to Chempaka :
aku tunggu akhir bulan ni,sebb broadband aku nak habes quota..tak ckup bandwidth dh nak setup.. hehe

to Ladyzul :
terima kasih..nnti sy ke sana..

to nadya e-man :
salam kenal.. owh,dri BA.. nnti sy ke blog kamu.. thanx

Sara Mysara said...

salam perkenalan dri sy..
=)

nur said...

salam kenal n follow.. dari blogben
ALL IN ONE

Azrul Hisham said...

salam ziarah dari blog ben....

datang guling2 sini jap sambil baca entri :)


Jom guling-guling disini pula:

Azrul Hisham -My Real Life

aenzaareen said...

slmt knln . suda foolow . hehehe
follow me back

{ finieViolet} said...

salam..

sy datang jauh ni..dari blog B.A.. tmpg singgah skejap..blog best ni..i follow ea..

Ainismaira said...

Salam perkenalan ^_^

mohamed hatta said...

salam berkenalan dari Hatta :)

Unknown said...

salam kenal
salam singgah dari BA

SC follow here

Chempaka said...

waiting for the end of this month..
~~ salam pekenalan pd sume commenter..
chempakaberbisik.blogspot.com.
baru belajar2 ber"blog"..

masmurni said...

salam kenal ye

fauziah hanum said...

woooo....

Anonymous said...

salam perkenalan.follow kamoo

MAZA AMFOTERIK said...

eh..dh xda chatbox kt sini ke?ke mmng brtjuan..

H.A said...

wahaha..tetibe gelak2 kat sni..hek3..nak ulasan mengkritik tak?..hehehehe.....saje je mencapab kat sni jap....salam kenal dr saye :) ngee
"blog saya yg comot""

H.A said...

salam kenal..jalan2 dr blog BA...salam aidiladha juga ye
"blog saya yg comot""

izwanyusof said...

terima kasih coz tinggalkan komen..buat masa ni sy tak dapat nak kunjung balas,technical prob sket..insyaAllah sehari dua lagi akan melawat semua blog.. Salam Aidiladha .. =)