01 November 2010

hilang arah ! nak tukar layouts blog boleh tak ?

Jam menunjukkan pukul 2.11 minit pagi..
aku masih lagi duduk dengan seorang rakan di deretan-deretan kerusi kat kawasan centre uia. Hajat nak study subjek UNGS, namun disebabkan malam semakin lewat ke pagi, perut aku menjadi semakin lapar.

Nak ke cafe asrama jauh, sampai satu tahap sekarang aku rasa nak makan kerusi dengan meja depan aku ni sebab dah macam burger dah aku tengok meja ni. Arghh !!





Oh ya,untuk subjek UNGS, aku dah baca juga la slide-slide yang ada, ingat nak habiskan baca nota hari ni, esok buat soalan sem-sem lepas. Tapi perut dah lapar dan otak aku dah tak boleh nak menjalankan fungsi dengan normal.. hahaha

Sambil membaca nota tadi, otak ligat je nak tukar layouts blog ni. Seperti biasa kebosanan mengadap layout lama tiba, perangai aku nak tukar layouts kembali lagi. Yang aku pasti,kalau aku tukar mesti ada yang akan tegur aku sebab asyik tukar layout je. Bosan katanya tengok.

Kalau aku tukar layouts, terpaksa la aku tweak balik cara-cara nak upgrade SEO walaupun tak berapa upgrade sangat sebenarnya ( nak SEO mantap pakai self-hosting ).

So, nak tukar ke tak ni ?



*nota kecik : lepas ni pinjam moto member cari cafe, tahap memuncak dah lapar ni. Mane taknye student IPT berisiko kegemukan bila musim final exam....

228
1 November 2010
Centre,IIUM

7 comments:

dorayaki said...

haha..cam kenal jer sapa yg tegur tukar layout tu.. :P

suggestion:tukar la..dah borink tengok..huhu..tp ada masa ker??

jom study kt library..~~

izwanyusof said...

to dorayaki :
macam kenal ke terasa pedas dengan entri ini ?.. haha..tengah survey,pas exam kot wt sikit2..study library tak berguna,dah macam kat cafe dah..

fauziah hanum said...

ok jer..sy tgh stdy kt lib nie..siap mkn lg kt dlm tu..hehe...tp mgkn sy stdy kt ceruk lib kot..tu x rs cm cf kot...

izwanyusof said...

tu study ke online ?

fauziah hanum said...

hehe..ops~~ok nak study ar nie..tp maLAS..xsuka baca..suka dengar lecturer berleter kt depan..haish~~

yuyueyuliana said...

sodapp giloss burger ni. hehe

izwanyusof said...

memang.. hari tu kritikal sampai meja pun dah macam burger.. haha