02 November 2010

Layout blog yang baru. Pendapat ?

Selesai exam UNGS 2050 pagi tadi, aku pulang dengan keadaan normal. Maksudnya otak tak serabut sebab aku boleh goreng jawapan exam tadi ( goreng yang tak semestinya betul ). Kesan dari otak yang tak serabut tu, idea nak tukar layout blog semakin mencurah-curah.





Lepas solat zuhur, aku mengadap laptop sambil mencari layout yang cantik dan kemas. Kali ni aku memang target nak guna main colour putih. Akhirnya aku jumpa dengan layout ni, yang korang tengok sekarang ni. Tapi layout ni tak semudah yang disangka sebab sekali lagi aku kena godeh HTML script. Arghh !!

Antara yang telah diubah ialah allignment untuk tajuk, kedudukan gambar utama dan hilangkan sub-menu kat menu bar atas tu. Alhamdulillah tak kekok sangat sebab aku pernah alami masalah yang sama sebelum ni. Mujur HTML code ni tak susah nak difahami.

Dalam jam 6.45 petang aku selesai siapkan layout ni untuk perkara-perkara basic. So, compare dengan yang sebelum ni, mane lagi ok ?


... layout yang lama ...

6 comments:

fauziah hanum said...

yg before nie sebab image header cantik..:B

izwanyusof said...

to dur : ea?.. yg ni camne?

fauziah hanum said...

bleh la kot..putih bersih.. sy suka putih..^_^
komen :layout nie nmpk kemas..

izwanyusof said...

ada orang komen layout macam formal tapi isi blog tak berapa mantap... perlu penambahbaikan lagi rasanya content..

Nor Aizat Rahimi B Rostam Rahimi said...

ala...nak putih jgak dia ni..ak sorg putih dah la..booo~

haha...lawak je..nice r putih, baru nmpak niat menulis tuh suci dan bersih..hee...

izwanyusof said...

to Aizat : aku kan putih orangnya.. hahaha