22 June 2010

Padah pengguna laptop TEGAR !

.. art by bearscanbemean.deviantART ..

Salam..

Dikerah keringat, namun bila ia melampaui batas.. buruk padahnya !

Laptop dan aku memang tidak dapat dipisahkan.
Dengan laptop ini aku menulis di blog, edit gambar menggunakan adobe photoshop CS 3, bermain DoTA, membuat suntingan video dan bermacam-macam lagi ( pengguna laptop tegar pasti paham ).

Bila laptop digunakan secara berterusan, bermain game sudah tentu akan menyebabkan ia cepat panas, maka kipas akan berpusing dengan laju. Rancaknya aku memenangi setiap game yang dimainkan, lagi rancak juga kipas laptop aku berpusing. Ligat macam gasing.

Akibatnya, umur kipas laptop ini tidak panjang. Dikerah dan dikerah akhirnya melampaui usia dan kemampuan. Kipas laptop aku disahkan TIDAK BERFUNGSI.

Sementara menunggu ia dibaiki, aku dengan tidak rela hati BERHENTI dari dunia maya ini. Tempoh yang dinyatakan 2 minggu. Sehari pun dah cukup lama jika tak ada laptop,2 minggu bagaimana ?..

Idea-idea yang aku sudah simpan untuk entri seterusnya di blog ini terpaksa ditangguhkan untuk sementara waktu .

Sekian..

*nota kecik :
- cuba untuk mencari kedai yang boleh membaiki dengan segera tanpa perlu mengikut jaminan dari pengeluar laptop.

- lagi 3 minggu nak masuk semester baru baru tergerak nak ke kedai untuk tanya masalah ni. aduhai..

- aku pengguna laptop TEGAR kah ?

2106
22 Jun 2010
impiana AnZ

9 comments:

shaffique said...

no laptop, no life ! haha.


My latest entry : Cop Facebook Dislike Button !

izwanyusof said...

agak r.. memang no life !!..

haha..

bro,camane buat my last entry tu?
letak coding pe?..

MAZA AMFOTERIK said...

ha..dh ktghn nih..jgn kali pki cooling fan skli..

izwanyusof said...

bukan sekarang je..dari dulu lagi aku antu laptop..haha

fakta : aku tak pernah pakai cooling fan...kipas besar pnye aku beli kat bilik tu..

kuih dorayaki said...

haha..anda mmg pengguna tegar..

izwanyusof said...

dorayaki ada dijual kah?

Anonymous said...

nak ke..??
bayarn belanja tiket ke japan..
nt belikan.. ^_^

myFirdaus said...

bagi aku, no internet, no life... x de lappy x pe lagi sbb ade phone.. just wifi jer.... tp x de internet, huhuhuh.... seksa batin!!!

izwanyusof said...

to myFirdaus :
agak la..
tapi ada sesetengah orang,ada internet tapi tak tau nak wt menda..