09 June 2010

Nuffnang : Dapat Iklan Pertama



Salam.. Agak kelakar bila aku buka nuffnang aku hari ini, dah seminggu tak bukak, sekali bukak je tengok earning dah ada nilai..

RM 0.25 ( boleh beli gula-gula kopiko 5 biji )

ok..ok.. kalau blogger yang expert nuffnang tengok angka ni,mesti tersenyum-senyum.. gelak jangan la,aku baru lagi kat nuffnang ni.. hahaha..

Iklan dari Mister potato, aku pun tak perasan bila keluar,tapi dah tamat dah tempoh kempennyer.. betul ke ada iklan aku pun tak tau sebab memang tak pernah nampak langsung..

papepun, tak kesah la.. aku rasakan memasuki dunia blog ni kalau nak kejar duit, nanti isi blog entah apa-apa.. kerap post entri baru tapi tak menarik dibaca..

Blog aku pun takde la menarik sangat, cukup la aku puas ati dengan apa yang nak disampaikan, masih lagi belajar, bertatih lagi dalam dunia penulisan..

sekarang sedang belajar untuk cuba membuat penulisan itu ada 'ISI'..

2338
09 Jun 2010
rumahku..

11 comments:

hudamcgyver said...

^.^

okelah tu. mane ade orang nak bagi kite 0.25ringgit free2 kan :)

[expect] the un[expect]ed

izwanyusof said...

haha..

agak ok... bersyukur la.. suka-suka buat pun dapat 25sen..

=)

faaizz d. zul said...

ko tau aku punya berapa?
lol. XD

Masturah Idrus said...

keep it up!

izwanyusof said...

to Faaizz :

ni aku nak tau, berapa?..

to Masturah :

yup..masih mencuba..

botak said...

so bila nak pindahke self hosted punya blog??boleh laa join aku..aku xde geng la.hehe

izwanyusof said...

to Botak :
tak tau r, cam nak pakai wordpress, lagi mantap function nyer..

self hosted?..brape ko bayar tu?..

kalau nak self hosted kne mantap r blog,baru tak sia2 membayar..hehe..

papabear said...

ok la tu bro! saya dulu pun start nagn 25sen jugak :)

izwanyusof said...

to Papabear :

memang sume starting dengan 25 sen ke?

hehe..

dur said...

ok la tu..berdikit dulu..nt jadi bukit..haha

izwanyusof said...

to Dur : tunggu tahun depan plak baru bukak,mesti dah naik..dapat lebih RM 3 pun ok... hehe