13 June 2010

Design : Banner Gen 5 - by izwanyusof

.. klik gambar untuk resolusi penuh ..

Salam..

hampir terlupa tentang banner ini, biasanya kalau aku dah habis design aku akan post kat blog untuk dapatkan komen-komen ( dengan kata lain nak cari idea untuk kemaskini blog..hehe )

Banner ni kawan aku yang minta tolong buatkan untuk generasi ke 5, Persatuan Kebangsaan Pelajar Islam Malaysia ,UIAM. Generasi ke 5 tu batch aku la maksudnya.

Aku dah buat design pertama tetapi amat lah buruk. Sebab mood nak design tu tak datang. Design kedua ni bila aku baiki bila dapat komen dari pengkritik untuk design pertama + mood dah ada nak buat design.

Sila lah komen !!..

*nota kecik : wallpaper sebenar aku amik kat google images je pun,tak reti design wallpaper,campak-campak tulisan tu reti la.. =)

2250
13 Jun 2010
rumahku..

No comments: