09 June 2010

Sub - committee for IIUM Convocation Fiesta 26th ( Convest 2010 )


.. ini contoh banner Convest 25th ..

Salam..

Convest datang lagi !! untuk Convest IIUM 26 ini akan berlangsung pada 30 September 2010 hinggan 6 Oktober 2010 ( sumber dari laman grup Convest 26 di facebook )

fiesta yang menjadi acara tahunan setiap kali majlis konvokesyen diadakan..

sesiapa yang berminat untuk menjadi sub-committee, boleh isi borang di SINI..

tarikh tutup aku tak tahu.. sebab aku pun main isi je, nak tahu tarikh tutup tanya la SRC

kali ni aku ingin cari kelainan, cuba biro yang tak pernah aku cuba..

sudah bosan dengan prep and tech..

" Sudah cukup hebat ke nak masuk biro tu ? "

tidak.. aku masih lagi kurang pengalaman dalam pengendalian program formal seperti ini, tapi disebabkan kata hati inginkan kelainan, nak cuba sesuatu yang baru, aku pilih juga..

tapi kalau dah penuh, aku kena pindah kat sub-programmee committee.. tak kesah la,apa pun terima je.. masa ni la nak cari pengalaman dengan ramai orang.. dalam UIA tu pun lain-lain perangai yang ada..

Jadi, masa belajar ni gunakanlah untuk menimba seberapa banyak pengalaman yang ada.. berani mencuba sesuatu yang baru.. ( ayat berapi-api ).. =)

* nota kecik : risau juga masuk convest sebab mesti menjadi amat sibuk ( berdasarkan pengamatan aku tahun lepas ).. dengan jadual engineering ni agak gila gak bila dapat kerja, tak tau nak sikit, sekali dapat berlambak.. kena pula majoring susah ( ngeriii ).. tapi nanti tahap kerajinan dan kemalasan aku akan teruji..


- tamat -
0208
09 Jun 2010
rumahku..

8 comments:

durakhyar said...

xper..chaiyo2..
'orang hebat' pasti bleh buat baik punyer..
hohooo

izwanyusof said...

bile plak hebatnyer..

dur said...

hebat la tu,selalu dpt prep n tech..mknernyer org lain memperakui kemampuan anda..
hohoho

izwanyusof said...

prep n tech je pn.. hebat ke?..bukan mainboard... keje balik tabir je..dulu kat pj starting aktif dengn prep n tech..dlm perkim..rase cam pernah crite kot..

durakhyar said...

setiap biro hebat..masing2 menyumbang.andaikata jd mainboard tp xberfungsi as a mainboard xguna gak..

izwanyusof said...

ye,btol3..aish..mcm ada kenangan pahit di masa silam je..

dur said...

haha..rasanyer seme org pernah rasa kot..yg join wak pogem je le..

izwanyusof said...

betul..betul..betul..