11 May 2010

Gedung Baju Kurung !!


minggu lepas,rabu.. aku ke air hitam dengan adik,mak dan nenek.. waktu pagi.. kami ke sana sebab adik aku cakap nak beli barang-barang sebelum masuk ke matrikulasi isnin depan ( semalam )..

Aku pun ikut je la sebab aku yang kene drive.. sampai kat sana mak ajak ke pasar.. pasar ni depan stesen bus air hitam yang sedia usang dimamah usia..juga di hadapan bekas balaipolis lama yang nampak berhantu.. hihihihihi.. hmm,kalau pergi ke simpang 4 kat air hitam tu nampak punya pasar ni..

aku ingatkan pasar biasa tapi pasar jual kain baju..baju laki susah nak jumpa,baju perempuan je.. baju kurung,tudung,beg,kasut dan macam-macam lagi..

Arghh !!.. bosan.. aku cukup bosan ke tempat macam ni.. tak tau nak buat ape.. nak beli apa kalau dah sume baju kurung..

lalu aku keluarkan handset,shoot gambar la..








..jubah ni nampak menarik..


berminat?..berkunjunglah ke air hitam,batu pahat, JOHOR..

2157
11 Mei 2010
Rumahku..

- tamat -


9 comments:

Ana said...

hehehe.... menarik....
biaselah wan...
org pompuan suke baju....
takpe na biase2kan diri...^^

izwanyusof said...

hoh..tu la pasal..
biasakan diri eh?.. aduhai.. hahaha

fauziah hanum said...

haha..ha'ah tul pe ana cakap..lelaki kene besekan suasana cam tu..for the future i guess

izwanyusof said...

for the future my word will be like this :
"u nak shopping baju ke?..i hantar kan je la,karang dah nak balik u call eh..duk la sane lame2"

hahahahahaha... =p

Nor Aizat Rahimi B Rostam Rahimi said...

apa cerita usha2 baju krung? nak beli utk seseorg ka?? haha..

fauziah hanum said...

ahah..atau pun cam ni..
"u pi la dulu,i nak cari tempat parking nie..nt i call u"
atau
"i tunggu dalam kete je la yerk..parking penuh,t kena saman.."


cam nie la erk..kaum2 adam...

izwanyusof said...

to Aizat :
beb,baca dulu post aku,mane de aku usha,terpaksa ikut tu..kurangkan kontroversi..hahaha..

to Dur :
ayat yg kedua tu menarik,karang kene saman laki kene bayar..tapi duk kete lame2 panas..takpun lagi thrill ayat camni :

"hah,tu la u ni,pantang tengok tempat jual baju nak singgah aje..tak nampak rumah kite 5 tingkat tu,3 tingkat penuh dgn baju u je..bukak kedai bundle pun boleh tahu..tak payah singgah,jom balik !"

hahahahaha..

fauziah hanum said...

haha..pastu..
gaduh..

haha..tak leh terima ayat
"jom balik!!"

kuasa seorang suami..


ha'ah..mmg beza kan baju suami n isteri..haha..
tgk contoh terdekat parents2 kita..

izwanyusof said...

itu namanya bukan kuasa veto,itu namanya financial planning..
hahaha..

memang r lain,tgk member2 pun leh nampak..g pasar..g mane2..