24 February 2010

Menang Gaya Kalah Bergaya ..




17 Febuari 2010

“ malam nie turun futsal untuk kpij”
“malam nie??.. kul bpe??”
“lepas study circle”

aiseh,malam nie ke, aku ingatkan weekend.. reaksi aku selepas dapat mesej dari zul.. dah lama dah tau pasal futsal nie cuma tak tahu tarikh bile kan.. jadi lepas study circle tu maknanya jam 10 malam..

malam tu , group study circle aku habis awal dalam 9.30 malam.. balik-balik makan dulu dan.. jahit seluar sukan.. punya la daif.. isk3.. aku menjahit??..dari sekolah rendah lagi dah reti.. bukan senang nak tengok orang laki menjahit.. ahaks !!!..

siap-siap sume lepas solat isyak gerak... nak dipendekkan kisah kami bermain dalam kegelapan dengan dilimpahi lampu spot light kereta je sebab mula- mula main kat female sport complex pastu ntah ape jadi ntah, aku tanya tak mau gtau.. hish !!.. g la kat court gelap dekat-dekat dengan padang rugbi tu..

perlawanan kpij dan pkpim pusat perlawanan ketiga..

sebelum tu kami duk la bergambar-gambar macam team bolasepak sebelum masuk padang ( gile bergaya seh ).. dengan bermain kata-kata nak psycho pihak lawan.. panas dengan kata-kata sebelum bermain.. hahaha..

prittttt.. sepakmula dilakukan..




separuh masa pertama..
sepak..dan sepak.. ntah camane bola terkena tangan hanis yang jadi penjaga gol lalu tertampan ke dalam ke ke luar ke aku pun tak perasan.. dalam gelap weh.. ada lampu kereta nampak ape.. jadilah gol kontroversi.. pkpim 1 – kpij 0.. perlawanan berlangsung lagi.. sepak dan sepak.. bolos lagi.. ades !!.. gol dari luar kotak sape sepak ntah aku pun tak perasan..

hmmmm.... tamat separuh masa pertama dengan bolos 2..

separuh masa kedua, sepak dan sepak.. serang dan serang.. sampai la satu babak bola terkena kali yuhuu ( amirul faaizz ) dan dia sepak je asalkan ke gol.. dan masuk pun.. keeper diorang tak nampak kot.. hahaha.. selang beberapa minit, dapat sepakan penjuru.. diangkat dan dapat kat abu, lalu disepak dan.. gol lagi... wah, boleh kejar.. memang mantap r..sengit dan panas menantikan siapa pemenang.. namum tamat masa masih lagi seri.. masa dilanjutkan ke 1 minit tambahan.. 1 minit??...uish, nie yang sadis nie..

berlaku kekalutan di bahagian bawah dan ntah camane nepe ( fahmy ) nak passing kedepan tak lepas, terkena kat pihak lawan,dia sepak dan.... tak sempat untuk fahmy kebelakang balik lalu.. end ~~~ KPIJ ( 2 ) – PKPIM ( 3 )...

owh.. kalah.. tapi aku rase tak de la teruk sangat pun.. nie team ad hoc je nie.. beberapa minit sebelum main baru setup position..hahaha.. kelakar ah tapi boleh gak kejar.. sebelum balik ambik gambar lagi.. dan terdengar abang khairullah pesan,” nie time bola ramai turun, esok petang macam biasa usrah yerrrr.. bola ramai usrah kene ramai gak”..

dush3!!... terkena..terkena.. aku, faaizz, fahmy.. adeh3..sebab sume-sume nie malas g usrah.. lol..

kire ok la perlawanan malam tu, kalah pun tak de la tahap noob sangat.. terer gak tu.. gaya tu penting.. hehe..

p/s : aku cuma tau clearence je.. hehe..

No comments: