30 August 2009

Award dan Award ..






Award dan Award ..
yang nie ntah kali ke berapa aku pun tak ingat.. ketiga kot..

Dah lama gak la aku nak taip pasal nie, namun.. semakin malas nak online sekarang nie..
saban hari begitu banyak kerja datang mengundang.. isk3..

Pemberi award : Kak Balqis ( klik untuk ke blog kak balqis )

5 fakta menarik tentang pemberi award:

1. Luas pengalaman di malaysia dan luar. Setakat yang aku kenal kak balqis nie memang aktif dalam GPTD ( grup pengkaji tamadun dunia ). Banyak gak aktiviti yang dia sertai di luar dan dalam negara. Aku??.. banyak gak aktiviti di low yat, time square dan mid valley sejak dah balik KL nie... hehehehe...

2. berpangkat ibu-ibu.. hahaha.. sebabnyer batch kitorang dalam KPIJ menanggap dia sumber rujukan.. yola, dah senior kan.. kami masih muda.. hehe..

3. sabar.. dengan kerenah adik-adik dalam kpij.. dengan zul kak balqis r paling jadi penyabar kot..hari tu r dia cakap..

4. kursus political science..

5. nickname dia memang nak glamour jer.. “yuyi”.. kak balqis @ kak yuyi..sebab kalau tengok kat beg @ blog dia memang ada name yuyi.. katanyer gelaran sejak tadika..menarik2..


Next, setiap blogger harus menyatakan 10 fakta/hobi sendiri :

1. minat membaca buku calculus 3rd edition, engineering problem solving with C, fundamental electric circuit, engineering mechanics statics, bahasa melayu untuk kejuruteraan, the islamic worldview.. ( hmm, minat la sangat kan, nak tak nak aku kene ngadap gak buku-buku tebal nie).. ohh..

2. gila dengan kamera.. entah kenapa bila ada kamera mata aku mencari-cari view yang cantik.. ( walaupun tak cantik ).. aku kene minor grafik kot..

3. minat warna biru.. kompartment kat bilik aku nie mostly bertemakan biru !!

4. suka jalan-jalan berseorangan.. semalam aku g lowyat nak beli RAM laptop naik motor sorang-sorang, sesat juga la sebab tak tau jalan.. tapi itulah aku.. suka redah sorang-sorang jer..

5. software addicted !!.. suka mencari software-software yang best untuk komputer,namun akhir-akhir ini tak dapat nak cari sangat, ada benda lain kene fikir..

6. asal dari kluang,johor..

7. berazam untuk kurus !! yeah !! .. ( huh, ntah pape )..

8. universal music listener.. nasyid,rock,pop,jazz,rap kecuali muzik tradisional..

9. aku seorang yang cerewet !!.. sape yang pernah temankan aku g beli barang je tau tahap cerewet dan teliti aku.. memang diorang terpaksa bersabar..hehe..

10. dan terakhir, Ucapan Ramadhan semoga Ramadhan kali ini memberi erti untuk aku dan semua kerana tahun depan belum tentu kita berjumpa dengan Ramadhan sekali lagi... aku masih menilai diri sendiri..


pilih 10 penerima award seterusnya, dan describe ttg mereka :

- TIADA –
( bukan bermakna kedekut, tetapi biarlah rahsia.. )


p/s : No Read More..

5 comments:

suke no7.haha said...

aku sokong yang nombor 7 tuh!!!!hahahaha....

izwanyusof said...

ahh.. sebok je seh..
memang nak kene nie..

masih sokong no.7!!!haha.. said...

wah3..penerima award y sterusnye biarlah rahsia..ehem..ehem..haha..

p/s : bkn ke ko mmg kdekut??haha..

izwanyusof said...

ape yg ehem3..sakit tekak ker..
g klinik sane eh..hahaha..

yee.. memang kedekut.. kenapa??..

no.7 best!!!!! said...

ceh,buat2 x pham lak ea..