18 December 2009

Munajat Cinta


Salam.. baru-baru nie aku tgk video klip anas tahir..adik faizal tahir.. ex kumpulan nasyid far east..

lawak giler beb.. gile-gile betol mamat nie buat video klip..tapi suare mantap r, faizal tahir pun tengok r cmane kan..

si anas nie top view gak kat you tube.. tak caye korang search r name dia..

aku dengar dia nyanyi lagu nie,cambest plak kan.. aku pun saje r letak kat cini..


Malam ini, ku sendiri,
tak ada yang, menemani,
seperti malam-malam,
yang sudah, sudah

Hati ini, selalu sepi,
tak ada yang, menghiasi,
seperti cinta ini,
yang s’lalu, pupus

[Chorus:]
Tuhan kirimkanlah aku,
kekasih yang, baik hati,
yang mencintai aku,
apa adanya

Mawar ini, semakin layu,
tak ada yang, memiliki,
seperti, aku ini,
semakin, pupus

[Chorus]

[Interlude]

[Chorus] (x2)


p/s : aku try gak nyanyi, tapi tak leh didengarkan kepada umum !!.. hahaha..



Penulisan read more bermula disini

2 comments:

everlasting said...

salam..jgn minat org atas ape yg die bwk..kenali hati budi die dulu baru ko taw sape sbnanye die...sape r aku nk utk tidak menyukai seseorg kan,tp ko dah tgk blom,video yg die buat utk ex-group saujana yg dah jd wan*** tu,,,kite sbgai seorg muslim seharusnye x bagus la nk caci or hina org openly inyoutube,,bg aku thats not a good manner to be followed...conclusion is,,cintai Allah melebihi segalanya...sorry 4 the ungood feelings of yours~~

izwanyusof said...

wasalam..

1st of all thanks 4 ur opinion..

lek r..aku tak kecik akti seh..aku ske org tegur aku depan2..

aku minat lagu ngan care nyanyi jer..universal listener.. tak lebih pun dari tu...

frenz 4 eva,wish u all da best ..