05 May 2009

LOGO izwanyusof.blogspot


Bila melihat logo ini apakah yang dapat dijangka..

Aku telah berjaya mendapatkan moniter dengan harga rm130 ..

Gembira juga kerana sekarang aku perlu meneruskan kerja-kerja yang hendak dilakukan dahulu terutama majalah perkim. Masih terngiang didalam fikiran akan amanah yang belum diselesaikan..

Tetapi moniter ini ada sedikit masalah, terpaksa aku menghantar semula ke kedai. Maklumlah moniter 2nd hand.

Logo ini aku reka petang tadi ketika mengedit gambar. Aku baru sahaja mendapatkan “brushes” dan “ shape “ photoshop dari seorang rakan.

Selepas ini aku akan terus membuat dan mengedit dengan lebih kerap. Hantu photoshop r wat masa nie.. hahahaha..

Sebarang komen??.. kepada yang pakar-pakar silakan.. aku masih lagi di permulaan jalan grafik..

Fakta : aku tak pernah blajar pendidikan seni di sekolah menengah, jadi paham-paham jelaaa…..
++ END ++





2 comments:

durakhyar said...

cantik erk logo..

" Fakta : aku tak pernah blajar pendidikan seni di sekolah menengah, jadi paham-paham jelaaa….. "

ayat atas nie cam rendah diri tul...

webmaster_vista84 said...

menyedari siapa diri ini..
tidak cukup kreatif lagi..huhu